Net zoals vorig jaar zal de Rabobank Oss Bernheze voor verenigingen en stichtingen, de Rabobank Clubkas Campagne herhalen. In oktober gaat de campagne van start en Rabobank Oss Bernheze stelt € 300.000,- beschikbaar!  Het geld wat we dank zij uw stem krijgen gaan we gebruiken voor de aanschaf van een airtrack (luchtkussen met vering)

Aanschaf airtrack (luchtkussen met vering)
De airtrack kan gebruikt gaan worden door al onze turnleden en de 55+ gym groep. Het luchtkussen helpt oefeningen op een veilige, leuke en uitdagende manier te leren doordat het luchtkussen zacht en verend is. En het helpt bij het voorkomen van blessures. Daarnaast is het luchtkussen compact en binnen 5 minuten, dank zij een blower opgebouwd!

Kortom plezier voor alle leden is gegarandeerd!

Doe mee zodat Sine-Cura de airtrack kan aanschaffen

Wanneer kunt u stemmen

Als lid van de Rabobank Oss Bernheze krijgt u de mogelijkheid om 5 stemmen uit te brengen op uw favoriete clubs van maandag 9 oktober tot en met maandag 23 oktober.

Wij zouden het op prijs stellen als u één of liever nog twee stemmen op onze vereniging uitbrengt. Elke stem telt!

Oproep aan alle leden

Onze club kan deze bijdrage goed gebruiken! Het zou fantastisch zijn als jij en jouw familie en vrienden stemmen geven aan onze club bij de Rabobank Clubkas Campagne van Rabobank Oss Bernheze. Kijk voor meer info over de Rabobank Clubkas Campagne op: www.rabobank.nl/ossbernheze

Hartelijk dank voor uw stem,

gymnastiek- en turnvereniging Sine-Cura