In de eerste wedstrijdronde lieten de 7 en 8 jarige hun geleerde oefeningen zien. In deze leeftijdscategorie hadden zich maar liefst 14 teams zich ingeschreven, waarvan 2 van Sine-Cura. Noor Bosch, Thije van Nistelrooij en Eefke van Nuland wisten om lange mat ruim een negen te scoren. Zij gingen na de drie toestellen met een totaal van 24,5 punt met een de tweede prijs naar huis.

In de tweede wedstrijdronde waren de 5-6, 9-10 en 11 jaar en oudere turnster aan de beurt. Deze ronde was er voor het publiek veel variatie in sprongen en onderdelen te zien. Immers de meeste 5-6 jarige turnen nog niet zo lang terwijl de oudere turnsters al jaren een uurtje in de week trainen. Het publiek heeft kunnen genieten van onder andere radslagen op mat, handstandoverslagen over de kast met plankoline en salto’s gemaakt met de mini-trampoline! In de tweede ronde werden door Sine-Cura geen bekers mee naar huis genomen. De pret wat er niet minder om. Wel ging iedereen met een mooi diploma en een herinneringsmedaille naar huis. Er kan terug gekeken worden op een zeer geslaagde wedstrijd.