In de eerste wedstrijdronde lieten de 5- en 6-jarigen en de 9- en 10-jarigen hun geleerde elementen zien. Het publiek heeft deze dag kunnen genieten van onder andere koprollen en radslagen op mat, handstandoverslagen over de kast met plankoline en salto’s gemaakt op de mini-trampoline.

In de jongste categorie waren twee van de veertien teams van Sine-Cura. Saar Kuijpers, Fieke Koenen, Lynn van Kempen, Lise Snelders en Rosa Kemps gingen na de drie toestellen met een totaal van 24,69 punten met een eerste prijs naar huis.

In de tweede wedstrijdronde waren de 7- en 8-jarigen en de 11 jaar en oudere turnsters aan de beurt. Aangezien er zich bij de 7- en 8-jarigen maar liefst twintig teams hadden ingeschreven, waarvan vijf van Sine-Cura, waren er twee poules gemaakt. Wies Schakenraad, Mirthe van Herpen, Fieke van Gerwen en Fenne van der Linden werden in poule één eerste. Maar ook in poule twee wisten de turnsters van Sine-Cura, te weten Ilsa de Visser, Nova van Zutphen, Noor van de Burgt en Isis Nelissen, de eerste plaats te behalen. Het team van Lin van Hout, Yrsa van der Pol en Nova van Kempen werd bovendien in deze poule derde. Bij de turnsters van 11 jaar en ouder ging de eerste prijs ook naar Heeswijk-Dinther. Leayanne van Krieken, Anouk van Hasselt en Lotte van Krieken wisten een puntentotaal van 25,60 te behalen.

Ook ging iedereen met een mooi diploma en een herinneringsmedaille naar huis. Er kan gekeken worden op een zeer geslaagde wedstrijd.